Lapswap

Dankzij de persoonlijke postbode zijn mijn lapjes 
van de lapswap van Mamarieke binnen!
En ik ben weer verwend! Dankjewel postbode!



Als eerste een kortingvoucher van de webshop Mamarieke, super thanx!
En flockfolie en een applicate! Herken je de vogel???


Verder een leuk lapje met vrolijke kleuren van Neeltje


Deze prachtige Robert Kaufman stofje van Petra, ofwel Mama Maakt...


Deze bloemetjes met prachtig turqoise (die kleur blijft mijn favoriet) is van Simone 


En dit stofje, die vond Anouk het leukst :) 
Ik was verwend met een extra zakje met leuke fournituren, super zeg!
Dank je Margrietha!


Erg leuk om op deze manier weer nieuwe blogsters te ontdekken...
Ben benieuwd waar mijn lapjes terecht zijn gekomen...


Reacties

  1. Hallo!

    Wat leuk dat jij een lapje van mij hebt gekregen. Ik hoop dat je em mooi vind! Ik heb een lapje met matroeska's van jou, wat een ontzettend mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat dierenstofje heb ik ook. Laatst een rol van 5 meter gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat actief alweer een post over de lapjes! Ben blij dat je er blij mee bent en ik vond het erg leuk om voor postbode te spelen! De knullen overigens ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk he, ik het ook net de envelop geopend. Morgen even een blogje schrijven. Veel plezier met je lapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke lapjes heb je gekregen! Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken!
    Ik ben een kijkje op je blog gaan nemen omdat ik vandaag een leuk geruit lapje van je heb ontvangen via de lap swap. Dank je wel!

    Groetjes Barbera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Djzu! Helemaal vergeten verder te kijken voor die lapswap! Leuke dingen kreeg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had ook al zo'n gezellige envelop op mijn deurmat vandaag. Mijn bericht nog even nalopen en aanvullen dan kan ik hem straks posten.
    Wat een mooie lapjes kreeg je zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vreugde alom rondom de lapswap hihihi, goed gedaan Marieke! Over een half jaartje ofzo neem ik wel het stokje van je over!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lapjes. Veel plezier ermee.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts