Boller en boller...

Tsja, die buik wordt boller en boller hihihi... de 30 weken zitten er al weer op....
Dus maar weer een jurkje erbij, dat zit toch het lekkerst... (die ik straks gewoon lekker weer inneem als mijn oude maten terug in vorm zijn hihihi)

Ik maakte van shirt Renee uit de Ottobre 5/2010 een jurkje...
Na het nameten van het patroon verlengde ik de ruglengte en versmalde de mouwen... Daarna heb ik er de heuplengte erin getekend en verlengd tot jurk...
Ceintuurtje erbij en klaar!

 
 
 
 
 

Reacties

  1. Wow super mooi!
    En wat ben je mooi zwanger! Prachtig. Succes met de laatste loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe en passende zwangerschapsjurk heb je gemaakt!
    Proficiat met je 30 weken!
    Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat groeit die buik van je hard nu zeg!! Laat dat iniminie mensje maar lekker groot worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor alle complimenten! Doet je altijd weer goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts