Luiermapje

In de bibliotheek leende ik het boek Tassen maken de vrouw...
Op zich best een leuk boek, met duidelijke fotobeschrijvingen.

Dit luiermapje kwam als geroepen, die wilde ik nog maken om mee te nemen in mijn luiertas. Ik gebruikte vrolijk geplastificeerd katoen van de Ikea, goed afwasbaar dus hihihi. In het boek zijn de zakjes van doorzichtig plastic zeil, maar dat vond ik niet nodig... Verder nog een flink stuk biaisband en een rits, als versteviging/zacht matje gebruikte ik twee lagen fleece (de baby moet wel lekker zacht liggen natuurlijk).

Het was een leuk projectje, zeker met een teflonvoetje, op het doorstikken van de dikke lagen na... Als iemand daar nog een tip voor heeft... Misschien toch maar eens een boventransportvoet overwegen...

Zie hier het resultaat... Nu maar eens luiers en billendoekjes erin stoppen...

 
 
 
 
 
 
 
 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts