Zomer in de bol...

Tijd om de zomergarderobe aan te vullen...

Een simpel rimpelrokje, volgens deze werkwijze... Al vind ik de tailleband toch makkelijker er als tunnel aan te zetten en het elastiek er gewoon in te rijgen... maar ach, je probeert eens wat...







Het superleuke shirtje kreeg ze trouwens van MaMarieke... daar ga ik de eer niet van opstrijken hihihi...

Ook maakte ik dit jurkje nog eens, nu een maatje groter. Ook verlengde ik het bovenlijf en de rok ieder nog eens met drie cm... dat was wel nodig na weer een groeispurt...



 

 

Ik kon het patroon van het mouwtje even niet vinden,
dus dan maar op deze wijze...
 
 
 



en mijn trots...
het doorlopende printje aan de achterkant...


 
 






Reacties

  1. heel leuk! Vooral het fiets-kleedje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat netjes gedaan dat doorlopende printje!! Daar mag je zeker trots op zijn. Tof rokske en shirt is ook geweldig haha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts