Die jurk staat je goed als je zit en zit je goed als je staat!

Gek zijn ze hier op jurkjes... Het liefst iedere dag! Dus bovenstaand citaat dat ik ooit ergens tegenkwam, is hier zeker van toepassing.

Deze jurk maakte ik al eerder. Destijds had ik wel betere kwaliteit stof, die jurk is zoveel gedragen en gewassen, maar blijft mooi. Deze tricot met katten valt enorm tegen, na een aantal keer wassen inmiddels is hij redelijk vaal geworden... En als mijn dochter buigt of haar armen spant en er dus rek op de stof komt te staan, schijnt de witte elasthan geheel door de kleur van de stof... Dus ik denk dat het helaas niet lang meer in de kast hangt... Terwijl het toch echt geen goedkope tricot was helaas...



Een groter succes voor mij als wassende moeder is het volgende jurkje: de Candy dress van LMV, aangepast aan maten van dochterlief... French Terry sweat, een heerlijkheid om mee te naaien en blijft ook mooi van kwaliteit!  Nieuwe stoffen liggen alweer klaar, geknipt en wel voor de volgende jurkjes, nu met lange mouwen...



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts